Porządek obrad
2.
Ustalenie porządku obrad
3.
Przyjęcie protokołu z obrad XII sesji Rady Miejskiej.
4.
Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
5.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza
6.
Interpelacje i zapytania radnych
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:
a)
w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Pogorzela na rok 2025
b)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pogorzela na lata 2025-2035
c)
w sprawie zgłoszenia miejscowości Pogorzela do Programu „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+"
d)
w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie na czas nieoznaczony części nieruchomości o numerze 389/6 (powierzchnia 265 m2) położonej w miejscowości Głuchów w trybie bezprzetargowym
e)
w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie na czas nieoznaczony części nieruchomości o numerze 389/6 (powierzchnia 116 m2) położonej w miejscowości Głuchów w trybie bezprzetargowym
f)
w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Pogorzeli i Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Pogorzeli
8.
Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych na nie odpowiedziach
9.
Wolne głosy, wnioski i informacje