« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.

6. Informacja z działalności Komendy Powiatowej Policji w Gostyniu za miniony rok.

7. Informacja z działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu za miniony rok.

8. Sprawozdanie z realizacji „Programu Współpracy Gminy Pogorzela na rok 2024 z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2013 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie”.

9. Interpelacje i zapytania radnych.

10. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:

11. Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

12. Wolne głosy, wnioski i informacje.

13. Zamknięcie.

« Powrót do strony głównej