Porządek obrad
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z obrad XV sesji Rady Miejskiej.
4.
Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:
a)
Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały budżetowej Gminy Pogorzela na rok 2025
b)
Podjęcie uchwały w sprawie: zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pogorzela na lata 2025-2035
c)
Podjęcie uchwały w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Pogorzela z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, określonymi w art. 3 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na rok 2026
8.
Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
9.
Wolne głosy, wnioski i informacje.