« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie.

2. Ustalenie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:

c) Podjęcie uchwały w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Pogorzela z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, określonymi w art. 3 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na rok 2026

8. Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

9. Wolne głosy, wnioski i informacje.

10. Zamknięcie.

« Powrót do strony głównej