Porządek obrad
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z obrad XVI sesji Rady Miejskiej.
4.
Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:
a)
Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały budżetowej Gminy Pogorzela na rok 2025
b)
Podjęcie uchwały w sprawie: zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pogorzela na lata 2025-2035
c)
Podjęcie uchwały w sprawie: określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
d)
Podjęcie uchwały w sprawie: przyjęcia Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w Gminie Pogorzela na lata 2026 – 2028
e)
Podjęcie uchwały w sprawie: podjęcia współdziałania z gminą Rawicz i zawarcia porozumienia międzygminnego w zakresie zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom
f)
Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany nazwy jednostki budżetowej „Gminny Zespół Oświaty w Pogorzeli” i nadania jednostce nowego statutu
8.
Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
9.
Wolne głosy, wnioski i informacje.