« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie.

2. Ustalenie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:

a) Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały budżetowej Gminy Pogorzela na rok 2025

b) Podjęcie uchwały w sprawie: zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pogorzela na lata 2025-2035

c) Podjęcie uchwały w sprawie: określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości

d) Podjęcie uchwały w sprawie: przyjęcia Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii w Gminie Pogorzela na lata 2026 – 2028

e) Podjęcie uchwały w sprawie: podjęcia współdziałania z gminą Rawicz i zawarcia porozumienia międzygminnego w zakresie zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom

f) Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany nazwy jednostki budżetowej „Gminny Zespół Oświaty w Pogorzeli” i nadania jednostce nowego statutu

8. Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

9. Wolne głosy, wnioski i informacje.

10. Zamknięcie.

« Powrót do strony głównej