VIII Sesja Rady Miejskiej w Pogorzeli - 12 listopada 2024 r.
Punkt 1: Otwarcie obrad
Sesję otworzył Przewodniczący Rady, witając Burmistrza, radnych oraz pracowników urzędu. Zwołanie sesji odbyło się na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym na wniosek Burmistrza.
Punkt 2: Ustalenie porządku obrad
Przewodniczący odczytał porządek obrad, który obejmował:
Punkt 3: Przyjęcie protokołu z obrad VII sesji Rady Miejskiej
Nie zgłoszono uwag do protokołu, który został przyjęty jednogłośnie (14 głosów za).
Punkt 4: Rozpatrzenie projektów uchwał
W tym punkcie omówiono dwa projekty uchwał:
a) Zmiana uchwały budżetowej Gminy Pogorzela na rok 2024
Burmistrz przedstawiła uzasadnienie dotyczące zwiększenia środków na inwestycje drogowe oraz kanalizacyjne. Zmiany obejmowały:
Radni zadawali pytania dotyczące szczegółów wykonania prac oraz kosztorysów. Burmistrz oraz Sekretarz odpowiadali na wątpliwości dotyczące krawężników oraz stanu dróg.
b) Zmiana Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2035
Pani Skarbnik przedstawiła autopoprawki do projektu, które obejmowały m.in. dofinansowanie na asystenta rodziny oraz przeniesienie niektórych inwestycji na przyszły rok. Ostatecznie radni przegłosowali autopoprawki oraz projekt uchwały.
Uchwały podjęte na sesji:
Punkt 5: Zamknięcie sesji
Po wyczerpaniu porządku obrad, Przewodniczący zamknął VIII sesję Rady Miejskiej w Pogorzeli, dziękując wszystkim obecnym za udział.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.