Porządek obrad
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z obrad XIII sesji Rady Miejskiej.
4.
Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Przedstawienie raportu o stanie Gminy Pogorzela za rok 2024 i debata nad raportem.
8.
Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:
a)
Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Pogorzeli wotum zaufania
b)
Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Pogorzela za 2024 rok
c)
Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Pogorzeli absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok
d)
Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej
e)
Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu w Gminie Pogorzela na rok szkolny 2025/2026
f)
Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji Ogólnopolskiego Zrzeszenia Sędziów AEQUITAS z siedzibą w Łodzi
g)
Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia opłaty targowej, określenia wysokości stawek opłaty targowej, zasad poboru oraz zwolnienia
h)
Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Pogorzela na rok 2025
i)
Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pogorzela na lata 2025-2035
9.
Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
10.
Wolne głosy, wnioski i informacje.