« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie.

2. Ustalenie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z obrad XIII sesji Rady Miejskiej.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Pogorzela za rok 2024 i debata nad raportem.

8. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:

a) Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Pogorzeli wotum zaufania

b) Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Pogorzela za 2024 rok

c) Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Pogorzeli absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok

d) Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej

e) Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu w Gminie Pogorzela na rok szkolny 2025/2026

f) Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji Ogólnopolskiego Zrzeszenia Sędziów AEQUITAS z siedzibą w Łodzi

g) Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia opłaty targowej, określenia wysokości stawek opłaty targowej, zasad poboru oraz zwolnienia

h) Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Pogorzela na rok 2025

i) Rozpatrzenie projektu uchwały i podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pogorzela na lata 2025-2035

9. Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

10. Wolne głosy, wnioski i informacje.

11. Zamknięcie.

« Powrót do strony głównej