Porządek obrad
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z obrad XIV sesji Rady Miejskiej.
4.
Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:
a)
Podjęcie uchwały w sprawie: przyznania nagród Rady Miejskiej w Pogorzeli w konkursie na najlepsze świadectwo maturalne dla młodzieży szkół ponadpodstawowych
b)
Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany uchwały budżetowej Gminy Pogorzela na rok 2025
c)
Podjęcie uchwały w sprawie: zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pogorzela na lata 2025-2035
d)
Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Pogorzela na lata 2023-2027
e)
Podjęcie uchwały w sprawie: zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Pogorzela
f)
Podjęcie uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia w sprawie zimowego utrzymania dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Pogorzela w sezonie 2025/2026
g)
Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych będących w zarządzie Gminy Pogorzela na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.
8.
Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych na nie odpowiedziach.
9.
Wolne głosy, wnioski i informacje.