« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie.

2. Ustalenie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawie:

a) Podjęcie uchwały w sprawie: przyznania nagród Rady Miejskiej w Pogorzeli w konkursie na najlepsze świadectwo maturalne dla młodzieży szkół ponadpodstawowych

c) Podjęcie uchwały w sprawie: zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pogorzela na lata 2025-2035

d) Podjęcie uchwały w sprawie: zmiany wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Pogorzela na lata 2023-2027

e) Podjęcie uchwały w sprawie: zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Pogorzela

f) Podjęcie uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia w sprawie zimowego utrzymania dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Pogorzela w sezonie 2025/2026

g) Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych będących w zarządzie Gminy Pogorzela na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.

8. Informacja Przewodniczącej Rady o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych na nie odpowiedziach.

9. Wolne głosy, wnioski i informacje.

10. Zamknięcie.

« Powrót do strony głównej